Thursday, October 1, 2009

kuVarijacije 2009/10, tema

2009/10

"kuVarijacije" su mesečna igra namenjena vlasnicima food blogova sa prostora bivše Jugoslavije.
Osnovna ideja igre je da svi učesnici pripremaju isto jelo na isti način. Učesnici treba da objave rad na svom blogu, prokomentarišu zapažanja i eventualne probleme, i tako svim ostalim učesnicima omoguće da obogate znanje.

Tema oktobarske igre su - macarons! Francuska puslica sa bademom, kolačić o kome se toliko piše po stranim blogovima, a sada i po domaćim. Poznat je i po tome što lako može da ne uspe i što traži puno strpljenja.

Macarons su pobedili sa 9 glasova, a ostali predlozi redom dobili: Sticky Lemon Chicken - 1 glas, Pogača cvet - 6 glasova, Chocolate Lime Cheesecake - 3 glasa i Ohridski čomlek - 8 glasova.

Recept za Macarons možete videti ovde.

Od učesnika se očekuje da:
- napravi macarons prema receptu
- zapiše svoja zapažanja, fotografiše rezultate i objavi na svom blogu u petak 30. oktobra i
- pošalje prijavu i fotografiju administratorima na kuVarijacije et gmail tačka com
Post treba da sadrži i link na ovaj blog, tj. na post sa pravilima igre.

Ako imate pitanje, sugestiju, pohvalu ili kritiku vezanu za ovu igru pišite administratorima na gore navedenu adresu.

8 comments:

cosmo2503 said...

Supersupersuper mi je drago jer čomlek kod mene ne bi došao u obzir, a Macarons su mi odavno izazov.

Nina said...

ma super, divno mi izgledaju i uzet ću ih u obzir :)

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

Ne znam da li ću da učestvujem... vagam na obe strane, i za da i za ne...

Vali said...

Gledam već dugo te macarons, ali kak sam ja malo brzopleta, nije mi se nikad dalo s time se mučiti. Ovo mi je sad sjajna prilika da probam. Moram samo osloboditi čitavo popodne jedno.

Maja Babić said...

I da. Devojke koje su vec radile macarons (znam da sam videla kod Monchi, Jasenke, Andree...) mogu naravno prijaviti stariji post, ako je recept u osnovi isti. A mogu i opet da prave, ako hoce :)

Maja Babić said...

Gago, i ja se mislim, navijala sam za comlek, al' sta da se radi :) Ako nadjem mirno popodne, probam.

Andrea said...

Majo! :D :D Da prijavim onu staru katastrofu! :D :D

Već godinu dana zbrajam u glavi što li sam krivo napravila i dalje nisam 100% sigurna?!

Mislim da ću opet pokušati pa ako ovaj put ne uspije odustajem zauvijek. :D :D

Maja Babić said...

Andrea, sta ima veze, pa jedan takav post ume da bude korisniji od pet drugih u kojima su sasvim uspesni macarons. Ako i budes radila opet, naravno prijavi novi post, ali pomeni i stari, bar bih ja tako uradila!

Moj dvaput neuspeli ratluk ceka trecu srecu, i odustajem tek kad uspem ;))))