Saturday, November 21, 2009

FBI rukavice 2009/12, predlozi

2009/12

FBI rukavice su igra za blogere koji pišu o hrani. FBI je akronim od Food Blog Inspection - jedan blog je pod inspekcijom, a ostali su inspektori čiji je zadatak da isprobaju neki recept ili više njih, i na svom blogu objave utiske i slike. Više o igri i pravilima pogledajte ovde.

Na ovoj temi, putem komentara možete ostaviti Vaš predlog za blog koji biste voleli da bude pod lupom u decembru 2009. Odabraćemo pet predloga, pa glasati do kraja meseca. Blog koji bude izglasan biće objavljen na novom postu.

9 comments:

Snježana Cetina said...

Netko je već bio spomenuo da bi u mjesecu kad najviše pečemo keksiće bilo najzgodnije u istrazi imati Jasenkin blog :)

JA U KUHINJI... said...

Ja sam predlozila, i ostajem pri tome, da ovog meseca to bude blog Sweet Corner jer ovaj mesec vise od svih prilici kraljici keksica :)

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

Predlažem blog Eve & Apple

Вера said...

Sla+em se sa maslinkom.Sweet Coner.

Sweet Corner said...

ja predlazem Masaterin blog (nadam se da vec nije bio dok mene jos nije bilo ovdje:)

Marija said...

Ja predlažem Gastro Divu.

Snjezana said...

ja predlazem "voce i povrce".:)

Unknown said...

Srvarno mi se sviđaju svi predloženi blogovi ali, u duhu predstojećih blagdana i ja sam za Sweet Corner

cosmo2503 said...

S obzirom da su blogovi koje volim predloženi moj jedini problem će biti za koga dati svoj glas.