Friday, January 1, 2010

FBI rukavice 2010/01, Voće i povrće

2010/01

Za prvi blog koji ćemo istraživati 2010. godini izabran je blog Voće i povrće koji vodi Andrea. Andrea je mlada žena, po struci arheolog, a poput većine nas beznadežno zaljubljena u kuhinju i fotografiju. Čestitamo!

"FBI rukavice" su mesečna igra namenjena vlasnicima food blogova sa prostora bivše Jugoslavije. "FBI" je akronim od Food Blog Inspection, a "rukavice" anagram od "kuvarice".
Svaki učesnik bira jedan ili više recepata sa bloga pod inspekcijom i pravi jelo prema njemu. Učesnik objavljuje rezultat istrage na svom blogu u vidu fotografija i komentara, kao i sva zapažanja u vezi sa blogom pod inspekcijom.

Rezultati glasanja:

- - - - - - - -

- - - - - - - -

Učesnik u ovoj igri treba da:
- istraži blog
- odabere nešto što mu se najviše dopada i što će biti predmet detaljnije istrage
- napravi jelo (ili jela) prema receptu, fotografiše i zajedno sa zapažanjima objavi na svom blogu bilo kada do kraja januara 2010.
- u postu linkuje stranicu sa odabranim receptom, osnivača igre, kao i post sa pravilima
- pošalje prijavu i fotografiju administratorima na fbi.rukavice et gmail tačka com

Više o igri pročitajte ovde.

4 comments:

Tadeja said...

Super!
Veselim se!

JA U KUHINJI... said...

O ne, ne, ne... zašto baš ona... Da me pogrešno ne shvatite jedva sam čekala da istražujem njen blog ali gde baš u mesecu kada mi je frižider non-stop pun sarmi, pihtija, pečenja i torti... kad ne stignem ništa normalno da skuvam... Joj... a baš sam već odavno obeležila masu njenih stvari za probanje... Uh...uh, uh...

Andrea said...

Joj Maslinka, razumjem tvoju situaciju skroz. :)

Hvala na izboru i moram vam priznati da imam tremu.
Cure za pitanja, nedoumice i ostale probleme javite se na mail.

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

Za razliku od "Kuvarijacija" ovde će me biti. :)