Saturday, December 20, 2008

FBI rukavice 2009/01, predlozi

Prvi krug igre je u toku, istražujemo blog Da mi je nešto slatko, imamo već nekoliko detaljnih zapisnika naših inspektorki ;) i pripremamo se za novi krug.

Ovde ćemo prikupljati predloge za blog koji bismo istraživali u januaru 2009. Vaš predlog sa linkom ostavite putem komentara na ovaj post. Nakon pet dana filtriraćemo predloge na pet ukupno, uzimajući u obzir i one predloge koji su u prošlom mesecu bili na drugom, trećem, četvrtom... mestu. Glasamo od 25. decembra do kraja godine. Blog koji budemo izglasali objavićemo na novom postu, i dalje znate - uzimamo lupu, stavljamo rukavice, i krećemo u istragu =)

Za više podataka, pogledajte pravila igre.

10 comments:

Marija said...

Moj predlog je Minjina Kuhinjica :)

JA U KUHINJI... said...

Moj predlog za sledeci krug je Cook and Bakes jer ima toliko toga sto bi volela probati :)

Maja Babić said...

Ja ovaj put predlazem Gagin blog Iz moje kuhinje.

Ima bas puno recepata u kojima dominiraju sastojci koji su svima dostupni.

Snjezana said...

ja cu opet palachinku.:)

Monika said...

i ja bih ovaj put palachinku predložila... (još uvijek nisam naučila ubaciti link...sramim se) :)))

Andrea said...

O već predlažemo novu rundu! :)
Ja opet predlažem Sweet Sensation i Vali voli torte, sviđa mi se i Palachinka al već vidim da su je drugi predložili! :)

nlo said...

Moj ovomjesečni prijedlog je Sweet Sensation :)

Вера said...

i ja predlazem Sweet Sensation ili Palachinku.

Vali said...

Nisam se ni nadala da su već na redu novi prijedlozi. I ja predlažem SweetSensation. :)

Maja Babić said...

1. Minjina kuhinjica
2. Iz moje kuhinje
3. Palachinka
4. Sweet Sensation
5. Vali voli torte