Saturday, February 21, 2009

kuVarijacije 2009/03, predlozi

2009/03

Novi krug kuVarijacija je na vidiku!

Na ovom postu možete dati Vaš predloge za jelo koje bismo isprobali u martu. Predloge ostavite putem komentara na ovaj post. Nakon par dana objavićemo anketu, i izglasati novu temu. Recept koji dobije najviše galsova biće objavljen na novom postu.

Za učešće u kuVarijacijama - napravite odabrano jelo prema receptu, i objavite na svom blogu datuma koji će biti naveden u postu sa receptom, linkujte se na taj post, i pošaljite e-mail prijavu administratorima na kuvarijacije et gmail tackica com.

Više o pravilima igre pogledajte ovde.

Čekamo predloge!

12 comments:

maslinka said...

moj predlog je opera fudge

Gaga said...

za ovo već nemam inspiracije, prepuštam drugima..

Marija said...

Švarcvald torta by Broccoli :D

MASATERA said...

predlažem brzu i jednostavnu savijaču od jabuka by vanylica

Gaga said...

ipak sam se setila :)

minjina tunel torta

cuisine by monsoon said...

dolazi nam uskrs i ja predlazem
ruski uskrsnji kolac

cuisine by monsoon said...

jeeeee! uspjela sam! link radi!:))))

cuisine by monsoon said...

ili mozda ovaj (izaberite koji vam se vise svida)

mamajac said...

monsoon me podsetila :)
predlazem ovaj ruski uskrsnji kolac :)

Vali said...

Ja predlažem ovu tortu!

Gaga said...

ja pripremam za objavljivanje sad oko uskrsa par recepata, tako da su mi ovi uskršnji interesantni... neznam samo kako da napravim ovaj džinovski :)

Vera said...

Slazem se sa Vali,super fina torta!