Saturday, June 13, 2009

FBI rukavice 2009/05, radovi

2009/05
Sweet Sensation, blog koji piše Monika bio je pod istragom FBI rukavica/kuvarica u maju 2009. U ovom krugu učestvovalo je 16 blogera sa 69 isprobanih recepata! Niko nije imao primedbi, svi utisci su izuzetno pozitivni. Najvredniji inspektor ponovo je bila Maslinka sa rekordna 24 isprobana recepta!

Monika, hvala na prelepim receptima i fotografijama, a devojkama hvala na učešću.

U nastavku je pregled isprobanih recepata (leva kolona) sa paralelom ka Monikinom izvođenju (desna kolona). Ukoliko primetite da nešto nedostaje ili neki link nije dobar - javite.



1. Branka, Dvi ribe dva kumpira



2. Gaga, Iz moje kuhinje




3. Jasenka, Sweet Corner






4. Josipa, Volim kuhati




5. mamajac, Cooks and Bakes





6. Marigold, Marigold



7. Masatera, Recepti iz moje biljeznice




8. Maslinka, Maslinka

























9. monsoon, Dalmacija down under





10. NLO, NLO




11. Palachinka, Palachinka


12. Sanela, U mojoj kuuhinji


13. Selma, Cooketa





14. Urbana Stonoga, Urbane stonoge gastronomska zbrka





15. Vali, Vali voli torte





16. Vera, Delicious for kids

4 comments:

Вера said...

Sve cestitke za divne radove,mamajac ja sam radila i Klafoutis sa jagodama...ako moze da se doda.

Maja Babić said...

Sorry, Vera! Dodala sam sada! Ja se trudim sve da ispratim ali mi nekad nesto i promakne. Zato je stvarno vazno da ucesnici posalju i e-mail prijave, tako je manja sansa da nesto izostavim. U ovom krugu je bilo 16 ucesnika a samo 7 je poslalo prijave ne e-mail :/

Snježana Cetina said...

Vauuu koliko prekrasnih radova!!
Maslinki svaka čast, uvijek je najvrijednija :)

Sweet Corner said...

wow, radovi su svi od reda fantasticni, a cestitke najvrijednijoj nasoj Maslinki!!! ja se ispricavam, nisam ni znala da treba prijava na mail, drugi put necu zeznuti:)))