Monday, February 21, 2011

FBI rukavice 2011/03-04, predlozi

2011/03-04

FBI rukavice je igra za blogere koji pišu o hrani. FBI je akronim od Food Blog Inspection, a rukavice anagram od kuvarice. Ko želi da učestvuje, stavlja se u ulogu svojevrsnog inspektora, i ima zadatak da isproba neki recept ili više njih, pa na svom blogu objavi utiske i slike. Više o igri i pravilima pogledajte ovde.

Na ovom postu očekujemo vaše predloge za blog koji biste voleli da istražimo u martu/aprilu 2011. Predlog možete ostaviti putem komentara. Kroz četiri dana, koliko će trajati prikupljanje predloga, zajedno ćemo putem ankete izglasati novi blog za istragu.

15 comments:

lozica said...

Moj predlog je Astal-kuhinja moje ravnice http://vojvodjanskakuhinja.blogspot.com/

Shangri La Food said...

Nada - Just good food

Aleksandra said...

Pozdrav svima, moj predlog je Jovana
http://raznajela.blogspot.com/

Maja Babić said...

Shangri, bila je Nada, krajem prosle godine.
Ali nije bila Ruza tj. Mirjana a njen blog je prepun divota svih vrsta :)

Shangri La Food said...

uf.. što ćeš .. stara žena zaboravna :))

može i moj glas Mirjani :)

Вера said...

Glasam za Ružu i predlažem je zadnjih sest i vise meseci...:)

Nina said...

Ja sam za Astal!

Tina Vesić said...

Moj glas ide Ruži :))

Nada said...

Vera - Astal

Zorica Stajić said...

Još jedan glas za Ružu, ima predivne recepte!

aleksandra1234 said...

Astal - Vera

Unknown said...

Potpisujem mamajac!

J e l e n a said...

Ja duže predlažem Mirjanu, ali sam razišljala i mislim da ostavimo Mirjanu za maj i juni, jer ona ima predivne recepte koji bi pasovali kada stigne malo zeleniša na pijacu. Mislim da bi Astal bolje sada pasovao u martu i aprilu jer ima puno Vojvođanskih zimskih recepata koji pasuju ovoj temperaturi.
Znači sada Astal (ne znam da li tu spada i Delicious for kids) a u maju i junu Mirjana.

J e l e n a said...

Pitanje, ako Astal pobedi, da li to podrazumeva da moćemo da istražujemo i Delicious for kids ili ne?

Maja Babić said...

Jelena, ja mislim da je ok da bude DA. Jer i kad smo istrazivali druge blogove, koristili smo i recepte sa Coolinarike, od tih autora.
Pozdrav,
Maja