Sunday, January 1, 2012

FBI rukavice 2011/05-06, radovi

2011/05-06
U maju i junu 2011. pod istragom je bio blog Cooking by Mirjana, Slavonke koja živi i radi u Sidneju. U igri je učestvovalo 19 blogera koji su prijavili 62 ulaznice. U nastavku je pregled pristiglih radova (levo) i referenci ka originalima (desno).



1. Branka, Home-made by B













2. Casa de vainilla, Casa de vainilla



3. Gaga, Moje grne


4. Jelena, Food for thought










5. Jovana, Jojini isprobani recepti


6. Knjiski moljac, Knjiski moljac u spajzu


7. mamajac, Cooks and bakes




8. Marija, Slatki kutak by Mary



9. Masatara, Recepti iz moje biljeznice








10. Mignonne, La cuisine creative







11. Mila, Mila je draga


12. Nale, Coolinarija



13. Sanja9, Ultimativni sastojak



14. Snjeza, Vrtaljica






15. Stocicu postavi se, Stocicu postavi se


16. Vera, Astal



17. What's for dessert, What's for dessert





18. 3opah, Good Food


19. Dilajla, Svaštarica





Veliko izvinjenje Mirjani za ovoliko kašnjenje u objavi runde.


6 comments:

Tadeja said...

Ja sam nažalost u neko duže posljednje vrijeme propustila inspekciju čitavog niza odličnih blogova, zbog čega iskreno žalim, ali se nadam da ću barem kojim postom, kad tad nadoknaditi propušteno.
Drago mi je vidjeti da ste kod Mirjane bila tako vrijedne, jer i ona i njezin blog to zaslužuju. Ovo je milina za gledati! :)

What's for dessert? said...

Taman sam se prisjetila svog prvog sudjelovanja u blogerskoj igrici :)

Dilajla said...

Evo i mog doprinosa
http://dilajla-svatarica.blogspot.com/2011_06_01_archive.html

Marija said...

Dilajla, dodajem sutra, imam sad neke goste :)

Hvala puno na dodatnoj ulaznici!

Unknown said...

Baš je i ovako sa zakašnjenjem dobro došlo prisjetiti se svega. Svako zlo za neko dobro:)

LivesArt said...

I ja sam zadnje vrijeme kao i Tadeja propustila neke blogove, a tebi hvala na jer ovo je prekrasno za pogledati. Veliki pozdrav i Sretna Nova!