Wednesday, February 1, 2012

kuVarijacije 2012/02, tema

2012/02

kuVarijacija koja je izglasana za temu igre za februar 2012. je Kürtöskalács, po receptu koji je predložila Sanja.

Sledi spisak predloga iz ovog kruga, i rezultati glasanja:
1. Pileći rolat sa paprikom, 41 glas
2. Namaz od bucinih koštica, 4 glasa
3. Shepherd’s Pie, 7 glasova
4. Pecivo s cimetom, 10 glasova
5. Kürtöskalács, 57 glasova
6. Perece, 8 glasova

Ko želi da učestvuje u igri trebalo bi da:
- napravi jelo prema receptu
- zapiše svoja zapažanja, fotografiše rezultate i objavi na svom blogu u sredu, 29. februara 2012. i
- pošalje prijavu sa slikom i linkom na svoj post na kuVarijacije et gmail tačka com. Post treba da sadrži i link na ovaj blog, tj. na post sa pravilima igre.

Ako imate pitanje, sugestiju, pohvalu ili kritiku vezanu za ovu igru pišite administratorima na gore navedenu adresu.

4 comments:

Aleksandra said...

Tema je super, imala sam prilike da probam kad sam bila pre mesec dana u Budimpešti, baš da vidim na šta će ispasti u mojoj izvedbi ;))

Tasha said...

Uf, ovo ce biti pravi izazov :))

Bite my cake said...

Jako se radujem ovome, pravit ću, odlična tema! Probala sam ga prošle zime u Pragu i oduševila se.

Unknown said...

Evo malo da pomognem.Meni je tata napravio kalupe ali citala sam po madjarskim forumima da oni koji nemaju kalup obloze alufolijom rolnu od ubrusa ili od prazne limenke.Videla sam cak da je neko pravio i kao most sa spoljne strane srneca ledja tespije pekla.
Po mom mosljenju moze onda i tegla da se oblozi alu folijom pa se blago premaze uljem i na to da se namota...
Ali mene je opilo kad se ispeklo i skinula sam ga pa onaj miris kolaca i drveta mmmm.
Ali je ipak najlepse kad se pece na zaru napolju ...ovo je odlicna zamena za nas koji smo u stanu.
Hvala vam svima.