Friday, January 2, 2009

FBI rukavice 2009/01, "Iz moje kuhinje"

Glasanje za januarske predloge je završeno. Pobedio je Gagin blog Iz moje kuhinje. Gago, čestitamo! To znači da je od sada, pa do kraja januara 2009. njen blog pod lupom :)

Rezultati glasanja:
1. Iz moje kuhinje (12)
2. Sweet sensation (9)
3. Palachinka (5)
4. Vali voli torte (4)
5. Minjina Kuhinjica (2)

Učesnik u ovoj igri treba da:
- istraži blog
- odabere nešto što mu se najviše dopada i što će biti predmet detaljnije istrage
- napravi jelo (ili jela) prema receptu, fotografiše i zajedno sa zapažanjima objavi na svom blogu bilo kada do kraja januara 2009.
- u postu navede i linkuje stranicu sa odabranim receptom, osnivača igre, kao i ovaj post
- pošalje prijavu i fotografiju administratorima na fbi.rukavice et gmail tačka com

Više o igri pročitajte ovde.
Rukavice na ruke - i krećemo :)

4 comments:

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

Moram priznati da sam se stvarno obradovala sto mi je ukazana cast da se moj blog istrazuje. Nadam se da cete od onih 900 recepata naci nesto interesantno. Na zalost ovih dana blog ne radi zbog problema na serveru u Nemackoj (par borskih blogera su na njemu)i jedino sto znam je da ce se to uskoro resiti. Shodno da su sada praznici i da bas i nismo nesto aktivni na blogovima, verujem da ce se kvar resiti u pravo vreme.

Vali said...

Čestitke pobjednici! Primijetila sam da blog već nekoliko dana ne radi, nadam se da će uskoro proraditi pa ćemo moći u inspekciju!

Monika said...

i ja sam primijetila da blog ne radi, pa sam mislila da je kod mene neki problem...sad vidim da će se to riješiti i onda se bacam na istragu :)

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

samo da javim da smo se povratili iz mrtvih :)
doduse, bice malo posla, najvise dan... jer nisam radela backup svakodnevno... pa cu morati za desetak dana da ubacujem rucno ono sto je bilo...