Sunday, November 8, 2009

FBI rukavice 2009/10, radovi

2009/10
U oktobru 2009. pod istragom je bio blog Cooks and Bakes koji vodi mamajac (ja! ja! ;) Pogledajte šta su blogerke-inspektorke odabrale i pripremile, i šta su zabeležile od utisaka. U nastavku je pregled isprobanih recepata (levo su radovi, desno reference).

Veliko hvala svima koji su uzeli učešće u igri, bilo je interesantno jedan mesec biti u drugoj ulozi :)


1. Andrea, Voce i povrce





2. Cosmo2503, Cooketa














3. Gaga, Moje grne







4. Jasenka, Sweet Corner




5. Josipa, In search for inspiration


6. Masatera, Recepti iz moje biljeznice



7. Maslinka, Maslinka














8. Palachinka, Palachinka


9. Sanela, U mojoj kuhinji





10. Snjeza, Vrtaljica



11. Snjezana, Dalmacija down under






12. Tadeja, In T&T Kitchen




13. Vali, Vali voli torte


14. Vera, Delicious for Kids




4 comments:

Snježana Cetina said...

Mmm koliko krasnih radova!! Ovo potvrđuje da su recepti savršeno napisani, svi radovi izgledaju gotovo identični tvojima :)

cosmo2503 said...

Stvarno si popularna i sve su se učesnice lijepo pokazale. Osobno mi je bilo veliko zadovoljstvo. Kasnije sam našla sliku snimljenu drugim aparatom, koja mi nije u folderu iz kojeg sam skidala slike, a radila sam i lazanje od palačinaka. Sve je bilo stvarno prekrasno :-) hvala ti za igricu.

Snjezana said...

zaista smo svi bili vrijedni.:)

Sweet Corner said...

predivni radovi, a recepti bez greske!