Wednesday, December 23, 2009

FBI rukavice 2010/01, predlozi

2010/01

FBI rukavice su igra za blogere koji pišu o hrani. FBI je akronim od Food Blog Inspection - jedan blog je pod inspekcijom, a ostali su inspektori čiji je zadatak da isprobaju neki recept ili više njih, i na svom blogu objave utiske i slike. Više o igri i pravilima pogledajte ovde.

Na ovoj temi, putem komentara možete ostaviti Vaš predlog za blog koji biste voleli da istražujemo u januaru 2010. Kroz par dana odabraćemo pet predloga, pa glasati do kraja meseca.

10 comments:

Shangri La Food said...

Voće i povrće

Marija said...

Predlažem Recepti iz moje bilježnice.

Maja Babić said...

U mojoj kuhinji by Sanela

Aleksandra said...

recepti iz moje bilježnice

Sweet Corner said...

Ja sam isto za Masaterin blog:)

Snjezana said...

opet predlazem voce i povrce.:)
valjda ce mi se zelja ovaj put ispuniti.;)

Snježana Cetina said...

Predlažem Astal - kuhinja moje ravnice

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

Bez da se iko ljuti, ali ja ću da glasam za Andreu :)Eto došlo mi da odmah kažem :)

Вера said...

Moji favoriti su:
Voće i Povrće i Recepti iz moje beleznice!

Tadeja said...

I ja bih U siječnju Voće i povrće!
Ima puno, puno interesantnih i laganih recepata za koje mislim da bi baš dobro došli u siječnju poslije svega što ćemo u ovih par dana u sebe potrpati :)