Wednesday, December 2, 2009

kuVarijacije 2009/12, tema

2009/12
"kuVarijacije" su mesečna igra namenjena vlasnicima food blogova sa prostora bivše Jugoslavije.

Osnovna ideja igre je da svi učesnici pripremaju isto jelo na isti način. Učesnici treba da objave rad na svom blogu, prokomentarišu zapažanja i eventualne probleme, i tako svim ostalim učesnicima omoguće da obogate znanje.

Za decembar smo sa 11 glasova odabrali da pravimo Ohridski čomlek. Zbog prakse da se radovi objavljuju jednog od poslednjih dana u mesecu, a zbog novogodišnjih praznika, ovog meseca rok za objavu je u intervalu od 30. decembra 2009. do 3. januara 2010. (meni lično ovaj čomlek zvuči kao odlična novogodišnja večera, pa bih ga i pravila tada, tako da bi mi objava rada zagazila u januar).

Ostali predlozi su bili Chocolate Guinness Cake, Christstollen i Bounty čokoladice i dobili su redom 6, 7 i 7 glasova.

Od učesnika se očekuje da:
- napravi jelo prema receptu
- zapiše svoja zapažanja, fotografiše rezultate i objavi na svom blogu izmedju srede 30. decembra i nedelje 3. januara i
- pošalje prijavu i fotografiju administratorima na kuVarijacije et gmail tačka com
Post treba da sadrži i link na ovaj blog, tj. na post sa pravilima igre.

Ako imate pitanje, sugestiju, pohvalu ili kritiku vezanu za ovu igru pišite administratorima na gore navedenu adresu.

3 comments:

cosmo2503 said...

Izbor jela mi je dobar i sigurno ću učestvovati, a vjerujem već ovaj vikend spremiti čuveni čomlek. Samo meni ovo nije zvučalo kao Daring Bakers, ali je odlično i vjerujem da će se mojima jelo dopasti.

Maja Babić said...

I ja sam navijala za comlek :)
Selma, paralala sa DB je samo utoliko sto je koncept u velikoj meri isti, ali u kuVarijacijama nije akcenat da odabrani recept treba da bude neki izazov u smislu neke komplikovanosti tj. bolje reci neobicnosti u pripremi. Licno bih bas volela da u kuVarijacijama vidim i nesto sto spada u klasiku, jer ce sigurno svako da radi nesto malo drugacije, i jako korisnih stvari jedni od drugih naucimo.

Maja Babić said...

ParalAla = paralEela ;)