Monday, November 1, 2010

FBI rukavice 2010/11-12, La Cuisine Creative

2010/11-12
"FBI rukavice" su dvomesečna igra namenjena vlasnicima food blogova sa prostora bivše Jugoslavije. "FBI" je akronim od Food Blog Inspection, a "rukavice" anagram od "kuvarice". Svaki učesnik bira jedan ili više recepata sa bloga pod inspekcijom i pravi jelo prema njemu. Učesnik objavljuje rezultat istrage na svom blogu u vidu fotografija i komentara, kao i sva zapažanja u vezi sa blogom pod inspekcijom.

U novembru i decembru 2010. će pod lupom biti blog La cuisine creative koji vodi Lana alias Mignonne. Tamo ima pregršt divnih torti i kolača, ali i finih slanih stvari, pa će ovo biti veoma "težak" blog za istragu jer bi trebalo probati... sve :) Čestitam Lani na izboru i želim još mnogo lepih recepata i nadalje :)

Predlozi i rezultati glasanja:

La cuisine creative, 26 glasova
Cooking by Ruža123, 6 glasova
Astal,10 glasova
Baker´s corner....somewhere in my kitchen, 4 glasa
6 bittersweets, 3 glasa

    Učesnik u ovoj igri treba da:
    - istraži blog
    - odabere nešto što mu se najviše dopada i što će biti predmet detaljnije istrage
    - napravi jelo (ili jela) prema receptu, fotografiše i zajedno sa zapažanjima objavi na svom blogu bilo kada do kraja decembra 2010.
    - u postu linkuje stranicu sa odabranim receptom, osnivača igre, kao i post sa pravilima
    - pošalje prijavu (link na svoj post) administratorima na fbi.rukavice et gmail tačka com

    Više o igri pročitajte ovde.

    7 comments:

    Snježana Cetina said...

    Ja sam sinoć već prošvrljala po blogu i spremila nešto u favorite, iskreno teško je odabrati baš neki uži izbor, svega ima finog i lijepog :) Čestitam mignonne!

    Tina Vesić said...

    Ja imam trenutno 10ak recepata da isprobavanje, plus nekoliko već isprobanih :)
    Divan blog ima Lana, zaista :))

    Tina Vesić said...

    * za isprobavanje :P

    mignonne said...

    Dragi moji, raduje me sto cete biti gosti na mom blogu, i slobodno pitajte ako imate bilo kakvih nedoumica...trudila sam se da receptici uvek budu sto jednostavnije napisani, ali ako je nesto slucajno promaklo, tuuuu sam...!;)))
    @ Masatera, hvala puno!;))
    @ Tina, ti si vec ispunila zadatak, hihhi...sedi, pet!;)))

    Nale Coolinarija said...

    Zaista sam oduševljena odabirom i radujem se da isprobam barem neke jer ne mogu SVE recepte:) Divan blog i jako lep pristup kulinarstvu... Radujem se:-)

    Tina Vesić said...

    Majo, samo ispravi ovo "do kraja novembra" u tekstu, pošto je dvomesečna sad :))

    Maja Babić said...

    UPSSS! :)
    Hvala Tina :)