Sunday, November 21, 2010

kuVarijacije 2010/12, predlozi

2010/12

KuVarijacije očekuju vaše predloge za recept/jelo koje biste voleli da se nadje na meniju  blogera u decembru 2010. Pozivam vas da predlog koji ostavite bude u vezi sa novogodišnjom trpezom, a datum objave ćemo pomeriti da ne bude krajm meseca decembra, nego početak januara, kako bi ovo imalo smisla. Skupljanje predloga trajaće četiri dana, nakon čega će uslediti glasanje. Recept koji dobije najviše galsova biće objavljen na novom postu. Više o igri pogledajte ovde.

11 comments:

Tina Vesić said...

Ja predlažem Karamel preliv à la Mamajac :)

Maja Babić said...

JAOJ, Tina, nemoj to, pre neki dan sam ga pravila i skenjala totalno, d'izvines, i sto je najgore uopste ne znam zasto, jer nije mi prvi put da ga pravim. Mislim da moram da utvrdim sto mi se to desilo i da korigujem recept ili bar neke napomene dodam...

Tadeja said...

Pozdrav djevojke! :) Ma lako za skenjavanje, skenjam ja i s receptom i napomenom i bez njega, ali molim vas da dodamo malo soli u igrice. Ide Nova godina, kolači, nekom će stvarno zatrebati inzulin ovim tempom. :)
Ja bih probala Aleksandrin indonežanski čips ili prijedlog od zadnji put Dunjine
kesten raviole

Tina Vesić said...

Eh, a ja gledam taj preliv onako krišom, čežnjivo :)
Ako Ti nisi za, će nađemo neš' drugo :))
A šta mislite o ovom receptu? :)

Tadeja said...

Sviđa! :)

J e l e n a said...

Postoji jedan problem sa komplet lepinjom, što se ona pravi isključivo od užičkog kajmaka, a on nije svim dostupan.
Za praznike koji dolaze mislim da su torte Mirjanine (Ružine) savršene, npr Opera torta ili ova bezimena
http://ruza123-cooking.blogspot.com/2010/11/torta.html
ili ovaj krasni recept Dunjin koji može da se iskoristi za novogodišnje praznike i puni čime god želite http://parfe-dunja.blogspot.com/2010/03/vol-au-vent-i-fetis-jedne-kuharice.html

Tadeja said...

To sam i ja pomislila kad je kajmak u pitanju, al' rek'o neću baš biti uvijek ja antiprotivna, ali vol-au-vent mi se čini odličan izbor za novogodišnje kuvarijacije! :)

Snjezana said...

a sto kazete na omlette s gljivama?
recept bi isao ovako:
za 1 osobu
150g ociscenih i narezanih gljiva i sitno nasjeckani 1 mali cesanj cesnjaka se poprze na mjesavini malo maslaca i ulja, posoli, popapri i izvadi iz tave na tanjur te cuva na toplom do daljnjeg. u istoj tavi doda se jos malo maslaca i na njemu kratko poprzi nasjeckan mladi luk ili se preskoci ta faza i u istucena jaja doda sitno najsjeckanog luka vlasca. istuku se, dakle, 2 jaja i uliju u tavu na vruc maslac (s ili bez mladog luka) i oprezno isprze u omlette. Ne smije se predugo prziti jer ce ostati suh. cim se vidi da ce se gornja strana osusiti dodaju se gljive i omlette preklopi i istrese na tanjur. posluzi se uz zelenu salatu npr.

Branka - byB said...

Ovaj recept od Dunje je i meni upao u oko , bez obzira na blagdane rado bi se njime pozabavila :)

http://parfe-dunja.blogspot.com/2010/03/vol-au-vent-i-fetis-jedne-kuharice.html

Tina Vesić said...

Baš je lep ovaj Dunjin recept :)

mignonne said...

Medena kucica... sta mislite da se malo igramo za nastupajuce praznike?;))
http://sweetsensation-monchi.blogspot.com/2009/12/daring-bakers-challenge-december-2009.html