Thursday, August 20, 2009

kuVarijacije 2009/09, predlozi

2009/09


KuVarijacije su igra za food blogere u kojoj svi pravimo isto jelo prema istom receptu, i svi objavljujemo utiske istog dana. Igra je nastala krajem 2008. godine po uzoru na Daring Bakers, a da biste ucestvovali potrebno je da imate blog pretezno kulinarske tematike i da ispratite par pravila. Više o igri pogledajte ovde.

kuVarijacije su u julu i avgustu bile na raspustu, i vreme je da pocnemo sa pripremama za prvi krug u novoj sezoni. Predlozite sta biste voleli da svi pravimo u septembru, ostavite link na recept ili ga prekucajte ako nije sa interneta. Predloge ostavite putem komentara na ovaj post. Kroz par dana ćemo objaviti anketu sastavljenu od vasih predloga, i izglasati novu temu. Recept koji dobije najviše galsova biće objavljen na novom postu.

6 comments:

JA U KUHINJI... said...
This comment has been removed by the author.
JA U KUHINJI... said...

domaci munchmallow

cosmo2503 said...

Brankin kruh

Snježana Cetina said...

ja se slažem sa maslinkom za domaći munchmallow :)

Snjezana said...

ja sam za nesto slano...:)
kako bi bilo da pokusamo paellu.:)

Marija said...

predlazem ove pticice :)