Sunday, February 1, 2009

FBI rukavice 2009/01, radovi

2009/01
Drugi krug FBI rukavica je stigao do kraja! U januaru 2009. istraživali smo Gagin blog Iz moje kuhinje. Ovaj zadatak nije bio lak jer Gaga ima oko 1000 recepata objavljenih na blogu, to je teško i pretrčati a kamoli detaljno pročitati... Jednostavna i srdačna, Gaga je bila rada da pomogne svima koji su imali dodatna pitanja, i od sveg srca joj se zahvaljujem. Inspekcije su bile odlične - imali smo 13 učesnika i 32 isprobana recepata (ukoliko mi nije nešto promaklo jer nisu svi poslali e-mail prijavu, ako nešto nedostaje - javite). Dosije "Gaga" se zatvara sa izuzetno pozitivnim utiscima!

Gago, hvala na odličnom materijalu. Inspektorke, hvala na izvrsno obavljenom poslu!

U nastavku je pregled isprobanih recepata sa paralelom ka Gaginom izvođenju.


1. mamajac, Cooks and Bakes








2. Marija, Palachinka









3. NLO, NLO


4. Andrea, Voce i povrce


5. Sanela, U mojoj kuhinji





6. monsoon, Dalmacija down under




7. NikkiL, Torte i kolaci


8. Monika, Sweet Sensation


9. Branka, Dvi ribe dva kumpira





10. Vali, Vali voli torte


11. Melrose, Achtung baby!


12. Nevena, Marigold


13. maslinka, maslinka



2 comments:

Snjezana said...

13 sudionika! e pa neka nam je sretan broj 13.
vjerujem da ce nas biti jos u buducnosti jer je igra bas zanimljiva.

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

stvarno 13 :)
da ja to shvatim da sam baksuz..ili...? :)
meni lično je jako drago što ste se toliko vas uključile u istraživanju mog bloga.
hvala vam puno i želim nam svima lepo druženje i zajedničko kuvanje ubuduće!