Sunday, February 1, 2009

kuVarijacije 2009/02, tema

2009/02
U glasanju za februarske kuVarijacije pobedio je recept za japansku tortu, koji je predložila palachinka. Stiglo je ukupno 28 glasova, od kojih je pobednički osvojio 13. Ostali predlozi, Lako-lepo, ChocolateMeringueCake i Tanga keksići su osvojili 6, 9 i 0 glasova.

Recept bi trebalo slediti u skladu sa mogućnostima. Pod pretpostavkom da mascarpone možda nije svima lako dostupan (polazim od sebe), može se zameniti domaćim, recept postoji u Minjinoj kuhinjici.

Od učesnika se očekuje da:
- pripremi jelo prema receptu
- zapiše svoja zapažanja, fotografiše jelo i objavi na svom blogu u petak 27. februara i
- pošalje prijavu i fotografiju administratorima na kuVarijacije et gmail tačka com
Post treba da sadrži i link na ovaj blog, tj. na ovaj post. Pogledajte i ostala pravila igre.

Ako imate pitanje, sugestiju, pohvalu ili kritiku vezanu za ovu igru pišite administratorima na gore navedenu adresu.

Recept za japansku tortu.

6 comments:

Nikki said...

E ovo cu definitivno probati! :))

Snjezana said...

mislim da cu preskociti ovaj krug. recept mi se ne svida uopce. cini mi se jako slatko, tesko i masno. unaprijed znam da to nitko ne bi jeo u nasoj kuci...

Maja Babić said...

Posto se kod mene sve slatko, cokoladno i mlecno pojede za tren, ja imam drugi problem. Treba mi neka paralela za slag kreme koje se koriste u receptu, ja bih radila sa slatkom pavlakom umesto kesica, ali nemam pojma koju kolicinu da koristim i da li treba neki ucvrscivac dodati. Svi saveti su dobrodosli :)

Andrea said...

Ja sam ovu tortu radila nekoliko puta i baš mi je prekrasna, uopće nije ni teška ni masna iako masnoća ima. Imam čak i neke stare fotke nje slikane mobiltelom.
Maja pogledat ću na vrećicama (ovih praškova) za koliko su mlijeka su pa im je valjda ekvivalent ista količnina slatkog vrhnja, javim ti tijekom dana! :)

Marija said...

Majo, ja sam planirala da pravim kremove sama, bez slag krema. Nisam jos dovoljno istrazila, ali u osnovi ce biti slatka pavlaka. Garant mu treba dodati zelatina to sam sigurna. Javljam jos kada utvrdim.

Vali said...

Ajde, kad netko istraži kako zamijeniti te prahove, neka javi!
Meni se torta u osnovi svidja i čini mi se da nije teška, no izbjegavam te gotove kreme. Stoga se i ja bacam u "prirodnu" verziju torte!