Sunday, March 1, 2009

FBI rukavice 2009/02, radovi

2009/02
I treći krug FBI rukavica je stigao do kraja! Istraživali smo Marijin blog Palachinka.

Inspekcije su bile odlične i obimne - 13 učesnika je napravilo 49 zapisnika, što je i najviše do sada. Samo Monsoon je napravila čak 11 Marijinih jela - moramo smisliti neku nagradu za inspektore sa dvocifrenim brojem zapisnika!

Marija, hvala što si nam ponudila odličan materijal za istragu. Inspektorke, hvala na detaljno obavljenom poslu! Marijin dosije se zatvara sa najpozitivnim utiscima!

U nastavku je pregled isprobanih recepata sa paralelom ka Marijinom izvođenju. Ukoliko primetite da nešto nedostaje - javite.



1. maslinka, maslinka








2. Gaga, Iz moje kuhinje






3. nlo, nlo




4. Sanela, U mojoj kuhinji




5. Monika, Sweet Sensation



6. Josipa, Volim kuhati


7. Monsoon, Dalmacija down under












8. Melita, Cafe Chocolada



9. Vali, Vali voli torte



10. Masatera, Recepti iz moje bilježnice




11. Andrea, Voce i povrce



12. Branka, Neretvanska nostalgija






13. mamajac, Cooks and bakes


3 comments:

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

Prvo moram da kažem da sam oduševljena ovolikim odzivom, meni su ove igrice baš postale drage, po meni jedan od najboljih načina da razmenimo iskustva i utiske.
Sve zaista izgleda fantastično-svaka čast devojke!
I moram priznati da neke recepte pre ovog konačnog posta nisam videla, ali iz igrice u igricu saznajem više i nove blogove stavljam u bookmarks :)

Snježana Cetina said...

Predivno! Vidim da je i ostalim "inspektorima" bio užitak istraživati palachinkin blog, stvarno je predivan :)
Drago mi je da sam se i ja uključila :)

Вера said...

Nemam reci,kako ste sve predivno uradile.Zaomije sto nisam ucestvovala,ali to ne znaci da necu,jer je palachinkin blog moj omiljeni.