Friday, March 20, 2009

kuVarijacije 2009/04, predlozi

2009/04
Idemo dalje!

Na ovom postu skupljamo predloge za jelo koje bismo pravili u aprilu. Predloge ostavite putem komentara na ovaj post. Kroz pet dana ćemo objaviti anketu, i izglasati novu temu. Recept koji dobije najviše galsova biće objavljen na novom postu.

Da biste bili učesnik u kuVarijacijama treba da napravite odabrano jelo prema receptu, i objavite na svom blogu datuma koji će biti naveden u postu sa receptom, linkujte se na post sa pravilima, i pošaljite e-mail prijavu administratorima na kuvarijacije et gmail tackica com.

Više o pravilima igre pogledajte ovde.

4 comments:

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

jupiiiiiiii!!! opet mi nije promaklo :)
ja predlažem dva recepta...

Otmena kafe torta sa višnjama i Devil’s Food Cake. Za ovaj drugi nisam baš sigurna šta sve ide, shodno mom engleskom, ali mi na slici deluje veoma primaljivo :)

Snjezana said...

ja predlazem nesto slano za promjenu

Monika said...

i ja predlažem nešto slano ovaj put...moj prijedlog je Losos u umaku od naranče i badema

Maja Babić said...

Ja cu opet da predlozim Kulich, ruski uskrsnji "soliter" kolac :)